Posted by admin | October - 3 - 2018 | Comments Off

Zadaniem każdej reklamy jest wypromowanie danego towaru czy firmy, poinformowanie o jego istnieniu ewentualnych kontrahentów. Jeśli taki konsument zobaczy reklamę, jeśli usłyszy o danym produkcje wówczas być może kupi go. Preferujemy kupować rzeczy, jakie znamy, o których słyszeliśmy. A na ogół o istnieniu rzeczowych rzeczy dowiadujemy się właśnie z reklamy. Reklama nie może być bele jaka. Ma obowiązek być słusznie przygotowana. Ma obowiązek być przede wszystkim efektywna. Niemniej jednak o tym wie każdy. Reklama nieefektywna pochłania duże środki pieniężne powiązane z kampanią reklamową, przygotowaniem reklamy ale nie zapewnia wyników, cel nie zostaje osiągnięty. To smutne zdarzają się i takie reklamy. Są to nietrafione projekty. O tym, czy reklama jest skuteczna decydują klienci. Niewątpliwie taką efektywność bada się w dobry sposób. Badaniami takimi zajmują się specjaliści od marketingu, reklamy, ekonomiści obserwujący rynek. Marketing musi spodobać się odbiorcy – kontrahentowi. Przygotowywana jest z myślą o nas, o średnich ludziach robiących zakupy. Reklama nie może być achromatyczna. Takie nijakie reklamy nie maja racji bytu. Są niezauważane i nieskuteczne. A w współczesnych czasach mamy możliwość oglądania setek reklam – wypróbuj wyklejanie reklam warszawa. Oczywiste jest, ze zapamiętamy wyłącznie te najciekawsze, te, które nas zaskakują. Agencje marketingowe coraz to częściej starają się przygotować oczywiście takie szokujące reklamy – oparte na tajemnicy, na tabu, na niekonwencjonalnych, a być może nie do końca przyjmowanych zasadach. Reklama ma aktywizować emocje. Nie jest powiedziane, jakie mają być to emocje. Reklama może wobec tego wywoływać uśmiech, strach, ale oraz niesmak. To niezwykle ważne. W telewizji mamy okazję oglądać wiele takich zaskakujących reklam. I to właśnie takie nas ciekawią, śmieszą, zaskakują, intrygują. W natłoku tak wielu różnych reklam dostrzegamy tylko co poniektóre. A jakkolwiek tylko reklamy, na które zwracamy uwagę są reklamami skutecznymi. Reklama powinna być przemyślana, wykonana profesjonalnie. Agencja musi zrobić wszystko, aby zaskoczyć reklamą. I czasem udaje jej się to.

Comments are closed.